1. Etusivu Brother
  2. Tietoa Brotherista
  3. Uutiset ja lehdistötiedotteet
  4. 2016
  5. Liian harva yritys seuraa tulostuskustannuksiaan

Liian harva yritys seuraa tulostuskustannuksiaan

Brother on aloittanut yhteistyön EuroFormin kanssa. EuroForm A/S on tanskalainen ohjelmistotalo, jonka sopimuspiirissä on yli 10 miljoonaa tulostinta ympäri maailman. Brotherin jälleenmyyjät Suomessa ja muissa Pohjoismaissa voivat nyt tarjota asiakkailleen Brotherin oman MPS-tulostuksenhallintapalvelunsa lisäksi EuroFormin JetAdvice®-palvelua, joka sopii esimerkiksi tulostustarpeiden kartoitukseen.

Useimmilla yrityksillä kokoluokasta riippumatta on kohtuullinen käsitys IT-laitteistoistaan, kuten tietokoneista, läppäreistä ja servereistä, sillä yritysten IT-vastaavat seuraavat näitä toiminnanohjausjärjestelmän, pilvipalveluiden tai muiden palveluntarjoajien välityksellä.

 

Entäpä tulostimet? Seurataanko tulostuksenhallintaa yhtä tarkasti?    

Kuinka monessa yrityksessä tiedetään, kuinka paljon kullakin tulostimella tulostetaan, kuinka paljon tulostetaan väreissä ja miten paljon kuluu värikasetteja ja paperia? Vastaavatko työryhmätulostimiksi määritellyt tulostimet niille asetettuja vaatimuksia? Tulostuksenhallintapalvelut paljastavat, ovatko tulostimesi käyttötarpeisiisi nähden liian suuria, pieniä, kalliita käyttää vai soveltuvatko ne toimistoosi erittäin hyvin.  

 

Brother ja EuroForm A/S aloittivat yhteistyön, jotta Brother voi palvella asiakkaitaan paremmin. EuroForm AS on maailman suurin tulostuksenhallintapalveluja tarjoava ohjelmistotalo. Yritys toimii maailmanlaajuisesti ja sillä on yli 10 miljoonaa tulostinta tai monitoimilaitetta sopimuskannassaan.

 

Tärkeää Brotherille

Brother on saanut asiakkaikseen useita isoja yrityksiä viime vuosina. Tämän vuoksi pelkästään edulliset tulostuskustannukset ja tulostinominaisuudet eivät riitä. Tarjolla pitää olla muutakin, esimerkiksi tulostuksenhallintapalveluita ja ratkaisuja, joilla tulostimet integroidaan saumattomasti yrityksen hallinnollisiin järjestelmiin ja turvallisuusmääräyksiin.   

Brother tarjoaa omia MPS-tulostuksenhallintapalvelujaan ja sen lisäksi myös JetAdvice®:n palveluja. Näin ollen Brotherin tarjoamat mahdollisuudet seurata tulostuksenhallintaa ovat entistäkin kattavammat.

 

”Kun tarjoamme Brotherin tulostinratkaisuja isompiin yrityksiin, törmäämme usein tilanteeseen, että yrityksessä on useita erimerkkisiä tulostimia. Yhteistyömme EuroFormin kanssa mahdollistaa sen, että voimme auttaa asiakasta löytämään optimaalisimmat ratkaisut. Näin ollen tarjoamamme Brotherin MPS-tulostuksenhallintapaketti on entistäkin kattavampi”, sanoo myyntijohtaja Tom Forssell Brother Finlandilta.   

Brotherin jälleenmyyjät voivat kerätä JetAdvice®:n pilvipalvelun avulla tietoa loppukäyttäjien tulostimista ja tehdä suosituksia tulostinkantaan. Esimerkiksi jos yrityksessä tulostetaan paljon pienellä tulostimella, voisi olla kannattavampaa ostaa yksi isompi tulostin tai korvata väritulostin mustavalkotulostimella. Kaikki osastot eivät välttämättä tarvitse väritulosteita, jolloin mustavalkotulostin palvelee paremmin.

Brother-jälleenmyyjät saavat sekä MPS-tulostuksenhallintapalvelun että JetAdvice®:n kautta tietoa musteen loppumisesta, ja jälleenmyyjällä on näin ollen aikaa lähettää uudet tarvikkeet ajoissa.

 

Brother tarjoaa EuroFormin JetAdvice®-palvelua valikoiduille jälleenmyyjille ja yhteistyökumppaneille. EuroForm ja Brother tekevät yhteistyötä Pohjoismaissa.

Maailman suurin

EuroFormin erityisosaamista on auttaa yrityksiä optimoimaan tulostinkantaansa ja tulostimien käyttöään. Yritys on perustettu Smørumissa Kööpenhaminan lähellä vuonna 1993. EuroForm on itsenäinen ohjelmistotalo, joka toimii tulostinalustojen rajapinnassa.

EuroForm oli ensimmäisten toimijoiden joukossa tarjoamassa pilvipohjaisia ratkaisuja, mikä antaa lisämahdollisuuksia yrityksille, joiden toimistot sijaitsevat maantieteellisesti kaukana. Pilvipohjaisten sovellusten hyödyntäminen on ollut erityisen tärkeässä roolissa JetAdvice®:n kasvussa, ja yritys on levinnyt kaikkein laajimmin toimivaksi tulostuksenhallintapalveluja tarjoavaksi toimijaksi.  

 

”JetAdvice®:n asiakkaat ovat tyypillisesti keskisuuria ja suuria yrityksiä, joiden henkilökuntamäärä on 10−10 000 välillä. JetAdvice® toimii hyvin myös pienemmille yrityksille, missä Brotherilla on erityisen vahva markkina-asema”, sanoo Kim Niebling, EuroForm A/S:n toimitusjohtaja.   

JetAdvice® voidaan liittää yritysten ERP-toiminnanohjaus- ja CRM-järjestelmiin, ja siitä voi tulla luonteva osa talousosaston IT-kustannusten ja käyttökustannusten seurantaa. Lisäksi palvelu voi tuoda keskeistä informaatiota yritysten työnkulusta. JetAdvice®-palvelua voi käyttää esimerkiksi tulostustarpeiden kartoitustyökaluna, ja siten tämä vahvistaa Brotherin tarjontaa MPS-tulostuksenhallintaratkaisuissa.

Liian harva yritys seuraa tulostuskustannuksiaan