Kattavat ohjeet laitteesi käyttöönottoon.
Käyttöoppaat.
Usein kysytyt kysymykset sekä vinkkejä ongelmien ratkaisuun.
Suoran linkin ammattitaitoiseen asiakastukeemme.
Kaikki laitteet eivät tällä hetkellä tue laitetila-/tietotoimintoa.
Brother SupportCenter-sovellus toimii seuraavissa Brother-laitteissa:
• Mustesuihkutulostimet, DCP- ja MFC-mustesuihkumonitoimilaitteet
• Mustavalkolasertulostimet
• Väritulostimet (Laser/LED)
• DCP- ja MFC-mustavalkolasermonitoimilaitteet
• DCP- ja MFC-värimonitoimilaitteet (Laser/LED)
• Työryhmätulostimet
• P-touch-tarratulostimet (PT/RL)
• Etikettitulostimet (QL/TD)
• Ompelu- ja brodeerauskoneet
• Leikkurit
• Mobiilitulostimet (RJ/PJ/MW)
• Asiakirjaskannerit
• Stamp Creator -leimasimet
• AirScouter
Voit käyttää sovelluksen Find By Wi-Fi -toimintoa parittaaksesi Brother-laitteesi langattomassa verkossa mobiililaitteeseesi.
Jotkin toiminnot ovat saatavana vain osalle tuotteistamme. Mikäli toimintoa ei ole saatavana kyseiselle tuotteelle, näkyy ikoni harmaana.
Asenna SupportCenter-sovellus mobiililaitteeseesi seuraavasti:
1. Lataa Brother SupportCenter-sovellus Apple Storesta tai Google Play-kaupasta:
Applen laitteet (iPhone, iPad ja iPod touch)
2. Napauta "Brother SupportCenter” asentaaksesi sovelluksen.
Saat ilmoituksen, kun muste- tai laservärikasetit alkavat olla lopussa.
Voit seurata jopa viittä tulostinta sovelluksen kautta.
Voit ostaa uudet värikasetit mobiililaitteellasi.
Rekisteröinti on helppoa ja nopeaa.
Voit hyödyntää kampanjoitamme Brother Online -tililläsi.
Seurata ostamiasi laitteita ja aktivoida takuuajan.
Voit ladata Brother-tulostimeesi ajuri- tai ohjelmistopäivityksen.
Löydät myös työkaluja verkkoyhteyden korjaamiseen sekä ladattavia BRAdmin-ohjelmia.