Lisätty ostoskoriin
  1. Etusivu Brother
  2. Tuki
  3. Brother laitteiden takuu

Takuutiedot - vakiotakuu

Me Brotherilla pyrimme "at your side" -mottomme mukaisesti tarjoamaan parasta mahdollista asiakastukea. Tuemme tätä tarjoamalla monille laitteillemme laajennetun takuun. Laajennettu takuu on jaettu kolmeen laiteluokkaan. Yksi henkilökohtaiseen käyttöön suunnatuille laitteille, toinen ammattikäyttöön suunnatuille laitteille sekä RJ-, PJ-, TJ- ja TD-laitteille ja kolmas P-touch- ja QL-laitteille.

Laajennetun takuun voimassaolo edellyttää, että laite on Pohjoismaissa* myytävä laite ja siten Brother Finlandin maahantuoma. Edellytämme lisäksi, että laite rekisteröidään sivuillamme 60 päivän sisällä ostopäivästä.

SWAP-laitevaihtotakuu lyhyesti

Jopa Brother-laitteisiin voi joskus tulla toimintahäiriö. Jos tarvitset tulostintasi päivittäin, voi olla erittäin hankalaa selvitä työtehtävistä sillä aikaa, kun tulostintasi korjataan. Siksi tarjoamme monille laitteillemme ilmaisen SWAP-laitevaihtotakuun. Lyhyesti tämä tarkoittaa sitä, että vaihdamme rikkoutuneen laitteesi. Saat tilalle samanlaisen tai vastaavan laitteen 2-4 työpäivässä! SWAP-laitevaihto edellyttää, että laitetta on käytetty käyttöoppaan mukaisesti ja siinä on käytetty ainostaan Brotherin alkuperäisiä tarvikkeita. Mikäli nämä ehdot eivät täyty, mitätöityvät SWAP-laitevaihto ja laajempi takuu.

SWAP-laitevaihtotakuu tarjoaa sinulle veloituksetta seuraavat edut:

  • Puhelintuen laitteen käyttöön liittyvien ongelmien ja kysymysten ratkaisemiseksi
  • Laitteen vaihtamisen, mikäli ongelma ei ratkea puhelimitse

Ota ongelmatilanteessa yhteyttä Brother-tukeen ja kerro laitteestasi seuraavat tiedot:

  • Ilmoita meille laitteesi malli, sarjanumero ja kuvaile ongelma
  • Selvitä huoltoteknikon kanssa, onko kyse virheestä, jonka pystyt itse korjaamaan (käyttövirhe tai loppuneet värikasetit) vai onko kyse valmistusvirheestä, joka korjataan SWAP-laitevaihtotakuuna.

SWAP-laitevaihtotakuuseen eivät sisälly:

  • Tietokoneen asennus/vianetsintä
  • Tuotteen ylläpito, tulostustarvikkeiden vaihtaminen, normaalista käytöstä johtuva osien kuluminen ja käyttövirheet
  • Tietojen tallennus uuteen koneeseen, kuten esimerkiksi faksinumeroiden tallentaminen
*Tieto Pohjoismaiden markkinoille tarkoitetusta laitteesta löytyy tuotepakkauksesta. Pohjoismaiden ulkopuolisilla laitteilla on 1 vuoden takuu. Kuluttajana saat jälleenmyyjältäsi laitteellesi aina 2 vuoden takuuajan.

Tällä laitteella on 3 vuoden SWAP laitevaihtakuu. Edellyttää, että tuote rekisteröidään sivuillamme.

Tällä laitteella on 3 vuoden takuu. SWAP-laitevaihtotakuu ensimmäisen vuoden ajan. Edellyttää, että tuote rekisteröidään sivuillamme.

Tällä tuotteella on laajennettu 3 vuoden takuu, edellyttäen, että laite rekisteröidään sivuillamme.

Laite tulee lähettää korjattavaksi joko Brotherille tai johonkin valtuutetuista Brother-huoltoliikkeistä.

Laitteella on ensimmäisen vuoden ajan laitevaihtotakuu. Sen jälkeen laite tulee lähettää korjattavaksi joko Brotherille tai johonkin valtuutetuista Brother-huoltoliikkeistä.

Laitteella on SWAP-laitevaihtotakuu koko takuuajan.

Extended warranties

Haluatko lisäturvaa pidemmällä takuuajalla?

Kaikilla laitteillamme on vakiona kahden vuoden takuu, mutta nyt sinulla on mahdollisuus pidentää takuuaikaa jopa 5 vuoteen*. Saat myös teknisen tuen laitteellesi koko sen elinkaaren ajan.  

Voit hankkia laajemman takuuhuoltopaketin* edullisesti Brother-jälleenmyyjältäsi, ainut edellytys on, että olet rekisteröinyt laitteesi sivuillamme 60 päivän sisällä ostopäivästä. Laitteesi takuu on voimassa jopa 5 vuotta, sisältää kuluvien osien vaihdon koko takuuajan ja puhelintuen aukioloaikojemme puitteissa. Tietenkin myös vaihdamme tai korjaamme laitteesi sen rikkoutuessa.

Kysy lisää Brother-jälleenmyyjältäsi.

*Edellyttää, että rekisteröit Brother-laitteesi sivuillamme 60 päivän sisällä ostopäivästä.


SWAP Plus

SWAPplus

Brother Premium Onsite SWAP

Premium Onsite SWAP

SWAPplus-takuupaketti auttaa asiakkaitamme keskittymään tärkeimpään eli kasvattamaan liiketoimintaansa. Tämä takuulaajennus tarjoaa asiakkaillemme paremmat takuuehdot ja mahdollisuuden pidentää laitteiden takuuaikaa 36, 48 tai 60 kuukautta.

SWAPplus-takuupaketti tarjoaa seuraavat edut:

  • Puhelintuki laitteesi käyttöön liittyvien ongelmien ratkaisemiseksi
  • Laitevaihto*, mikäli ongelma ei ratkea puhelimitse
  • Vastaus huoltopyyntöön alle 8 tunnissa**
  • Takuupaketti sisältää kaikki huoltoon liittyvät varaosat ilman tulostusmäärärajoituksia
*Edellyttää alkuperäisten Brother-tarvikkeiden käyttämistä ja että laitetta on käytetty käyttöoppaan mukaisesti.
**Arkisin maanantaista perjantaihin klo 8-16.

Tutustu takuuhuoltopakettien käyttöehtoihin

Premium Onsite SWAP -takuupaketti tuo huoltopalvelun uudelle tasolle ja tarjoaa asiakkaillemme parhaat mahdolliset käyttöolosuhteet. Tällä takuulaajennuksella saat asiakkaanamme parhaat mahdolliset takuuehdot ja voit pidentää laitteesi takuuaikaa valintasi mukaan 36, 48 tai 60 kuukautta.

Premium Onsite SWAP -takuupaketin edut:

  • Puhelintuki laitteesi käyttöön liittyvien kysymysten ja ongelmien ratkaisemiseksi
  • Laitevaihto*, mikäli ongelma ei ratkea puhelimitse
  • Vastaus huoltopyyntöön alle 8 tunnissa**
  • Sisältää Onsite-huoltokäynnit sekä kaikki tarvittavat huoltoon liittyvät varaosat ilman tulostusmäärärajoituksia
*Edellyttää alkuperäisten Brother-tarvikkeiden käyttämistä ja että laitetta on käytetty käyttöoppaan mukaisesti.
**Arkisin maanantaista perjantaihin klo 8-16

Tutustu takuuhuoltopakettien käyttöehtoihin

 

Takuupakettien vertailu

Takuupakettien yleiskatsaus

Vasemmalla oleva kuva tarjoaa yleiskatsauksen takuupakettiemme sisällöstä. Taulukosta näet SWAPplus- ja Premium Onsite SWAP -takuupakettien eroavaisuudet, jotta voit valita haluamasi. 

*Tarvitsetko apua? Olemme paikalla arkisin klo 8-16. Ota meihin yhteyttä!
**Edellyttää, että laitetta on käytetty käyttöoppaan mukaisesti ja että siinä on käytetty vain Brotherin alkuperäisiä tarvikkeita.