Etsi lähin Brother-jälleenmyyjä Täältä löydät lähimmän Brother-jälleenmyyjäsi, jolta voit ostaa laitteita, tarvikkeita ja lisätarvikkeita - tai saada apua juuri sinulle oikean tulostusratkaisun löytämisessä Etsi lähin jälleenmyyjä
Tarvikkeet ja lisävarusteet Tarvikevalikoimastamme löydät mustekasetit, laserkasetit sekä paperia tulostimeesi. Lue lisää!
Managed Print Services (MPS) Hallinnoi ja optimoi tulostinkantasi ja hanki laitteet MPS-sopimuksella. Lue lisää!
Takuutiedot - vakiotakuu Me Brotherilla pyrimme "at your side" -mottomme mukaisesti tarjoamaan parasta mahdollista asiakastukea. Tuemme tätä tarjoamalla monille laitteillemme laajennetun takuun. Laajennetun takuun voimassaolo edellyttää, että laite on Pohjoismaissa* myytävä laite ja siten Brother Finlandin maahantuoma. Useimmissa tapauksissa laite tulee rekisteröidä sivuillamme 60 päivän sisällä ostopäivästä. SWAP-laitevaihtotakuu lyhyesti Jopa Brother-laitteisiin voi joskus tulla toimintahäiriö. Jos tarvitset tulostintasi päivittäin, voi olla erittäin hankalaa selvitä työtehtävistä sillä aikaa, kun tulostintasi korjataan. Siksi tarjoamme monille laitteillemme ilmaisen SWAP-laitevaihtotakuun. Lyhyesti tämä tarkoittaa sitä, että vaihdamme rikkoutuneen laitteesi. Saat tilalle samanlaisen tai vastaavan laitteen 2-4 työpäivässä! SWAP-laitevaihto edellyttää, että laitetta on käytetty käyttöoppaan mukaisesti ja siinä on käytetty ainostaan Brotherin alkuperäisiä tarvikkeita. Mikäli nämä ehdot eivät täyty, mitätöityvät SWAP-laitevaihto ja laajempi takuu. SWAP-laitevaihtotakuu tarjoaa sinulle veloituksetta seuraavat edut: Puhelintuen laitteen käyttöön liittyvien ongelmien ja kysymysten ratkaisemiseksi Laitteen vaihtamisen, mikäli ongelma ei ratkea puhelimitse Ota ongelmatilanteessa yhteyttä Brother-tukeen ja kerro laitteestasi seuraavat tiedot: Ilmoita meille laitteesi malli, sarjanumero ja kuvaile ongelma Selvitä huoltoteknikon kanssa, onko kyse virheestä, jonka pystyt itse korjaamaan (käyttövirhe tai loppuneet värikasetit) vai onko kyse valmistusvirheestä, joka korjataan SWAP-laitevaihtotakuuna. SWAP-laitevaihtotakuuseen eivät sisälly: Tietokoneen asennus/vianetsintä Tuotteen ylläpito, tulostustarvikkeiden vaihtaminen, normaalista käytöstä johtuva osien kuluminen ja käyttövirheet Tietojen tallennus uuteen koneeseen, kuten esimerkiksi faksinumeroiden tallentaminen *Tieto Pohjoismaiden markkinoille tarkoitetusta laitteesta löytyy tuotepakkauksesta. Pohjoismaiden ulkopuolisilla laitteilla on 1 vuoden takuu. Kuluttajana saat jälleenmyyjältäsi laitteellesi aina 2 vuoden takuuajan.
Haluatko lisäturvaa pidemmällä takuuajalla? Sinulla on mahdollisuus pidentää laitteesi takuuaikaa jopa 5 vuoteen*. Saat myös teknisen tuen laitteellesi koko sen elinkaaren ajan. Voit hankkia laajemman takuuhuoltopaketin* edullisesti Brother-jälleenmyyjältäsi, ainut edellytys on, että olet rekisteröinyt laitteesi sivuillamme 60 päivän sisällä ostopäivästä. Laitteesi takuu on voimassa jopa 5 vuotta, sisältää kuluvien osien vaihdon koko takuuajan ja puhelintuen aukioloaikojemme puitteissa. Tietenkin myös vaihdamme tai korjaamme laitteesi sen rikkoutuessa. Kysy lisää Brother-jälleenmyyjältäsi. *Edellyttää, että rekisteröit Brother-laitteesi sivuillamme 60 päivän sisällä ostopäivästä.