1. Etusivu Brother
  2. Yritysratkaisut
  3. Managed Print Services -palveluratkaisut
  4. MPS Enterprise

Mitä MPS Enterprise pitää sisällään?

MPS (Managed Print Service) Enterprise on mukautettavissa oleva tulostuksenhallintapalvelu, joka on räätälöity vastaamaan yritysten monimutkaisiin tulostustarpeisiin. Konsultatiivisen lähestymistavan avulla arvioimme tulostusvaatimuksesi ja rakennamme täysin räätälöidyn ratkaisun.

Miten MPS Enterprise toimii?

Sininen kuvake kättelystä

Kartoitus

Teemme tiivistä yhteistyötä sinun ja tiimisi kanssa luodaksemme parhaan mahdollisen tulostuspalvelun yrityksellesi. Varmistamme, että sinulla on sopivat laitteet, ratkaisut ja jatkuva ammattitaitoinen tuki.

Kalenterimerkintä kuvaa siirtymävaihetta

Siirtymävaihe

Brotherin käyttäjäystävällisen portaalin avulla varmistamme sujuvan siirtymävaiheen ja toteutuksen aikataulussa, jotta se vaikuttaa toimintaasi mahdollisimman vähän.

Sininen ratas kuvaa optimointia

Optimointi

Autamme sinua varmistamaan, että tulostus on tehokasta, kestävää, kustannustehokasta ja vaivatonta. 

Miksi Brother MPS Enterprise on hyvä valinta yrityksellesi?

Tulostuksenhallintapalvelua käyttävät asiakkaamme antoivat meille 4,2/5 tähteä.

Lähde - Brother MPS-asiakastyytyväisyystutkimus: Tammikuu 2021

 

Saimme 4,2 tähteä viidestä!

MPS Enterprise - usein kysytyt kysymykset

Sopimus sisältää palautusohjelman käyttämillesi tyhjille muste- ja laserkaseteille. Varmistamme, että käytetyt tulostustarvikkeesi hyödynnetään uusien valmistuksessa tai kierrätetään, jotta ne eivät päädy kaatopaikalle.

Voit valita ennakoitavissa olevan maksun neljännesvuosittain tai maksaa vain yrityksesi tulostamista sivuista toteutuneen sivumäärän mukaan. 

Verkkotulostimesi ja MPS-portaalin välillä käytetään salattua HTTPS-tiedonsiirtoa portin 443 kautta.Yleensä tämä portti on oletusarvoisesti auki. Mikäli näin ei ole, tulisi sinun ottaa yhteyttä IT-tukeesi ja pyytää häntä avaamaan se.

Ei. Brother MPS -palveluratkaisun keskeiset palvelut, kuten laitteiden seuranta, huolto, tulostusmäärään perustuva laskutus ja tarviketoimitukset, eivät käsittele tulostettuja tietoja.

Kyllä. Brother MPS -palveluratkaisun keskeiset palvelut, kuten laitteiden seuranta, huolto, tulostusmäärään perustuva laskutus ja tarviketoimitukset ovat yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisia. 

Brother ja GDPR - lue lisää!

Brother tarjoaa testatun kartoitus- ja arviointivaiheen, joka auttaa valitsemaan oikean MPS-palveluratkaisun.

Brotherin arviointipalvelut, mukaan lukien myyntiä edeltävä asiantuntemus, auttavat sinua ymmärtämään nykyisiä ja tulevia tulostustarpeitasi.

MPS-sopimukseen sisältyy aina takuupaketti, joka tarjoaa sinulle pidemmän takuuajan ja kattaa kuluvat osat. Valitse seuraavista:

  • SWAPplus tai Premium Onsite SWAP -takuupaketti valintasi mukaan kolmeksi (3), neljäksi (4) tai viideksi (5) vuodeksi, joka maksetaan, kun MPS-sopimus allekirjoitetaan.*

tai

  • Service In Click (SIC), jossa takuupaketti sisältyy klikkihintaan. Laajennettu takuu on voimassa siihen saakka, kun laite sisältyy sopimukseen - kuitenkin maksimissaan 10 vuoden ajan, tai kunnes laitteen käyttöikä päättyy.*

* Edellyttää, että laite rekisteröidään Brotherin verkkosivuilla 60 päivän sisällä ostopäivästä.

Etsitkö toista Managed Print Services -palveluratkaisua?

Mies istuu työpisteessään värillinen asiakirja kädessään

MPS Professional

‌Yrityksille, jotka tarvitsevat yksinkertaisen ratkaisun tulostustarpeisiinsa ja mahdollisuuden muokata tiettyjä ominaisuuksia.

Tutustu MPS Professional -ratkaisuun