1. Etusivu Brother
  2. Tuki
  3. Brother laitteiden takuu
  4. SWAPplus ja Premium Onsite SWAP -takuupakettien käyttöehdot
SWAP Plus

SWAPplus

Brother Premium Onsite SWAP

Premium Onsite SWAP

SWAPplus- ja Premium Onsite SWAP -takuupakettien käyttöehdot


Yleiset käyttöehdot - SWAPplus ja Premium Onsite SWAP

  • Brother-laitteiden vakiotakuuta voidaan pidentää kolmeen, neljään tai viiteen vuoteen ostetusta takuupaketista riippuen. Tutustu myös Brother-laitteiden vakiotakuuehtoihin.
  • Brother vastaa huoltopyyntöön 8 tunnin sisällä (ma-pe klo 8-16).
  • Brother käynnistää SWAPplus tai Premium Onsite SWAP-prosessin yllä mainitun ajan kuluessa saatuaan huoltokutsun asiakkaalta tai jälleenmyyjältä.
  • Laitemääritykset eivät sisälly takuupaketteihin Premium Onsite SWAP-palvelua lukuunottamatta.
  • Takuupaketti ja uusi Brother-laite tulee rekisteröidä 60 päivän sisällä ostopäivästä Brother Online -sivuilla.
  • Kaikki ehdot koskevat yhtä tulostinta tai monitoimilaitetta yhdessä paikassa.
  • Jos laite siirretään toiseen paikkaan tai käytetty laite takuupaketteineen myydään eteenpäin, tulee rekisteröinti (tai vaadittu muutos nykyiseen) tehdä 10 päivän sisällä ostopäivästä edellisen omistajan toimesta. Brother ei ole velvollinen tarjoamaan tukipalvelua mikäli asiakas ei ole rekisteröinyt laitettaan näiden käyttöehtojen mukaisesti.
  • Brotherin pidennetty takuu käynnistyy vakiotakuun ensimmäisestä päivästä, eikä siinä voi olla takuuttomia päiviä välissä.  
  • Brother-laitteen takuukoodin voi käyttää vain kerran. 
  • Takuupalvelu edellyttää ostokuittia. 
  • Pidennetyn takuuajan ja huoltopaketin voimassaolo edellyttää, että laitetta käytetään käyttöoppaan mukaisesti eikä siinä käytetä muiden kuin Brotherin valmistamia alkuperäisiä tulostustarvikkeita.
  • Ostetun laitteen mukana toimitettu ohjelmisto sisältyy takuupakettiin.
  • Asiakas sitoutuu toimimaan Brother-tuen etänä antamien ohjeiden mukaan. Ongelmien ratkaisu saattaa edellyttää laitteen uudelleen käynnistämistä, testiajon tai -ohjelman käynnistämistä, tai tarvittavan tiedon toimittamista. Tai suorittamaan korjaavia rutiinitoimenpiteitä Brotherin pyynnöstä.
  • Asiakas ostaa palvelun etukäteen laiteoston yhteydessä. Palautamme koko summan, mikäli palvelu perutaan 30 päivän sisällä ostopäivästä.
  • Brotherin takuupaketit ovat saatavana vain pohjoismaissa.
  • Takuupakettien valikoima vaihtelee maittain.

Brotherin takuupaketit eivät kata vahinkoja tai vikoja, jotka jokin seuraavista on aiheuttanut: 

  • Muiden kuin Brotherin alkuperäisten tulostustarvikkeiden käyttö.
  • Virheet tai toimintahäiriöt muissa kuin Brotherin takuupakettiin liitetyissä ohjelmistoissa tai laitteissa.
  • Laitteen epäasianmukainen tai virheellinen käyttö, huolimaton käsittely, sopimaton sijoitus tai käyttöympäristö, tai laitteen käyttäminen käyttöohjeiden tai tukimateriaalien vastaisesti.
  • Brother ei vastaa muutoksista tai virheellisistä ylläpitotoimenpiteistä tai kalibroinneista, jotka eivät ole Brotherin suorittamia tai valtuuttamia.
  • Väärinkäyttö, laiminlyönti, onnettomuus, tulipalo, vesivahinko, ongelmat sähkönjakelussa (ukkonen/salama), muiden kuin Brotherin toimittamien tai valtuuttamien toimitusten kuljetusvauriot, tai muut syyt joihin Brother ei ole voinut vaikuttaa; tai ohjelmat (haittaohjelmat kuten virukset, madot, jne) joita Brother ei ole asentanut.
  • Näitä takuuehtoja koskeviin erimielisyyksiin sovelletaan sen maan lakia, josta palvelu on ostettu. 

Käyttöehdot - Vain SWAPplus (3, 4 tai 5 vuotta):

  • Sisältää kaikki huoltoon liittyvät osat, kuten kiinnitysyksiköt, telat, laseryksiköt jne.
  • Ei tulostusmäärärajoituksia.
  • Brother vastaa huoltokutsuun 8 tunnin sisällä (ma-pe klo 8-16).
  • Brother lähettää vaihtolaitteen asiakkaalle 4 arkipäivän sisällä.
  • Vaihdettava laite voi olla kunnostettu tai vastaava tuotemalli.
  • Rikkonainen laite palautetaan Brotherille.
  • Toimituskulut sisältyvät palveluun.

Käyttöehdot - Vain Premium Onsite SWAP (3, 4 tai 5 vuotta):

  • Sisältää kaikki huoltoon liittyvät osat, kuten kiinnitysyksiköt, telat, laseryksiköt jne.
  • Ei tulostusmäärärajoituksia.
  • Brother vastaa huoltokutsuun 8 tunnin sisällä (ma-pe klo 8-16).
  • Brother vaihtaa laitteen asiakkaan luona 4 arkipäivän sisällä.
  • Vaihdettava laite voi olla kunnostettu tai vastaava tuotemalli.
  • Takuupalvelun suorittaa Brotherin valtuuttama huoltokumppani tai ulkoinen palvelun tarjoaja.
  • Sisältää matka- ja työvoimakustannukset.
  • Rikkonainen laite palautetaan Brotherille.
  • Sisältää toimituskulut.
  • Sisältää laitteen konfiguroinnin.