SWAP (TD/RJ/PJ/TJ)
-takuupakettien käyttöehdot
Kiitos, kun ostit Brother-laitteen. Teemme parhaamme, että olet tyytyväinen uuteen Brother-laitteeseesi. Tutustu takuupakettisi käyttöehtoihin.
Yleiset käyttöehdot - SWAP -takuupaketti (SPS)
- Pidentää Brother-laitteiden vakiotakuun neljään (4) tai viiteen (5) vuoteen ostetusta takuupaketista riippuen.
- Brother vastaa huoltopyyntöihin kahdeksan (8) tunnin sisällä (arkisin Brother Finlandin aukioloaikoina).
- Korvaava laite toimitetaan asiakkaalle neljän (4) työpäivän kuluessa siitä, kun Brother on ollut yhteydessä asiakkaaseen, mikäli ongelma ei ratkea puhelimitse.
- Vaihdettava laite voi olla myös korjattu vaihtolaite tai muu vastaava malli.
- Asiakkaan tulee palauttaa rikkoutunut laite Brotherille.
- Laitekonfiguroinnit eivät sisälly takuupakettiin.
- Ei sisällä normaaliin huoltoon kuuluvia osia, kuten paperinsyöttörullaa ja tulostuspäätä.
- Ei sisällä lisävarusteita.
- Takuupaketti ja uusi Brother-laite tulee rekisteröidä 60 päivän sisällä ostopäivästä Brother Online -sivuilla.
- Kaikki ehdot koskevat yhtä tarralaitetta yhdessä paikassa.
- Jos palveluun kuuluvan Brother-laitteen sijainti muuttuu, tulee asiakkaan päivittää tiedot Brother Online -sivuilla. Mikäli käytetty laite takuupaketteineen myydään eteenpäin, tulee edellisen omistajan huolehtia rekisteröintimuutoksesta 10 päivän sisällä ostopäivästä. Brother ei ole velvollinen tarjoamaan tukipalvelua, mikäli asiakas ei ole rekisteröinyt laitettaan näiden käyttöehtojen mukaisesti.
- Brother-laitteen takuukoodin voi käyttää vain kerran.
- Brotherin pidennetty takuu käynnistyy vakiotakuun ensimmäisestä päivästä, eikä siinä voi olla takuuttomia päiviä välissä.
- Pidennetyn takuuajan ja huoltopaketin voimassaolo edellyttää, että laitteesta on huolehdittu asianmukaisesti ja käytetty käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti.
- Ostetun laitteen mukana toimitettu Brother-ohjelmisto sisältyy takuupakettiin.
- Asiakas sitoutuu toimimaan Brother-tuen etänä antamien ohjeiden mukaisesti. Ongelmien ratkaisu saattaa edellyttää laitteen uudelleenkäynnistämistä, testiajoa tai -ohjelman käynnistämistä, tai tarvittavan tiedon toimittamista. Tai suorittamaan korjaavia rutiinitoimenpiteitä Brotherin pyynnöstä.
- Asiakas ostaa palvelun etukäteen laiteoston yhteydessä. Palautamme koko summan, mikäli palvelu perutaan 30 päivän sisällä ostopäivästä.
- Takuupaketti on voimassa laitteen sopimuskauden ajan, mutta ei laitteen käyttöikää pidempään.
- Brotherin takuupaketit ovat saatavana vain Pohjoismaissa.
SWAP -takuupaketti (SPS) ei kata vahinkoja tai vikoja, jotka jokin seuraavista on aiheuttanut:
- Virheet tai toimintahäiriöt muissa kuin takuupakettiin liitetyissä Brother-ohjelmistoissa tai -laitteissa.
- Laitteen epäasianmukainen tai virheellinen käyttö, huolimaton käsittely, sopimaton sijoitus tai käyttöympäristö, tai laitteen käyttäminen käyttöohjeiden tai tukimateriaalien vastaisesti.
- Brother ei vastaa muutoksista, virheellisistä ylläpitotoimenpiteistä tai kalibroinneista, jotka eivät ole Brotherin suorittamia tai valtuuttamia.
- Väärinkäyttö, laiminlyönti, onnettomuus, tulipalo, vesivahinko, ongelmat sähkönjakelussa (ukkonen/salama), muiden kuin Brotherin toimittamien tai valtuuttamien toimitusten kuljetusvauriot, tai muut syyt joihin Brother ei ole voinut vaikuttaa; tai ohjelmat (haittaohjelmat kuten virukset, madot, jne) joita Brother ei ole asentanut.
- Yhteensopimattomien tarrojen tai lisävarusteiden käyttö.
- Näitä takuuehtoja koskeviin erimielisyyksiin sovelletaan sen maan lakia, josta palvelu on ostettu.