Lisätty ostoskoriin
  1. Etusivu
  2. Tehokkaat yritysratkaisut
  3. Remote panel -ratkaisu
Nainen istuu sohvalla läppärinsä kanssa

Reaaliaikainen etäyhteys laitteisiisi

Brotherin yritysmalliston laitteisiin on saatavilla Remote Panel -palvelu, jonka ansiosta IT-osastosi tai IT-palveluntarjoaja voi suorittaa vianetsintää etänä. IT-tuki voi ottaa laitteeseesi etäyhteyden ja ratkoa mahdollisia tulostusongelmia paikasta riippumatta.

Remote Panel -palvelun käyttöliittymä toimii reaaliaikaisesti ja interaktiivisesti, mikä mahdollistaa etäyhteyden tulostimeesi. IT-palveluntarjoajasi pääsee käsiksi tulostimeesi, esimerkiksi huoltotilaan, jossa vianetsintä, ongelmien ratkaisu ja asetusten muuttaminen hoituvat yhtä sujuvasti etänä kuin livenä.

Lataa PDF (englanniksi)

Miten palvelumme voi auttaa sinua?

Clock icon

Tehokkaampaa ajankäyttöä

Määritä mahdolliset tulostusongelmat nopeasti etäyhteydellä IT-tukeen.

Shaking hands Icons

Keskitetty tuki

Palvelu helpottaa organisaatiosi arkea.

Security icon

Turvallinen käyttää

Tulostimestasi saatava data jaetaan salatun viestintäkanavan välityksellä, mikä takaa tietosi turvallisen käsittelyn.

Usein kysytyt kysymykset

Palvelu tarjoaa aikaa ja vaivaa säästävän tavan suorittaaa huoltoa ja vianetsintää Web Based Management -tekniikkaa hyödyntäen.

Mikäli sinulla on kysyttävää laitteesi yhteensopivuudesta Remote Panel -palveluun, voit ottaa yhteyttä lähimpään jälleenmyyjääsi tai Brotherin toimistoon.

Brotherin Remote Panel -palvelu mahdollistaa sujuvan vianetsinnän, mikä voi lyhentää laitteiden viallisuusaikaa. Palvelua voidaan käyttää lisäksi koulutuksiin ja havainnollistamisiin.

Remote Panel -palvelua voidaan käyttää lisenssiavaimen aktivoinnin jälkeen seuraavissa laitteissa:

A3-mustesuihkumonitoimilaitteet: MFC-J5945DW, MFC-J6945DW ja MFC-J6947DW

Värilasermonitoimilaitteet: DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW, MFC-L9570CDW ja MFC-L9570CDWT

Mustavalkolasermonitoimilaitteet: DCP-L5500DN, DCP-L6600DW, MFC-L5700DN, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWT, MFC-L6900DW ja MFC-L6900DWT

Käytön helpottamiseksi suosittelemme erillisen näytön hankkimista etäyhteyden muodostamista varten.

Kyllä. Käyttäjän tulee ensin hyväksyä etäkäyttöpyyntö tulostimensa ohjauspaneelista. Tämän jälkeen laitteen LCD-kosketusnäyttö simuloidaan virtuaalisesti pilvipalvelussa hyödyntämällä salattua SSL-tekniikkaa.

Sen jälkeen kun käyttäjä on hyväksynyt IT-tuen etäkäyttöpyynnön, IT-tuki voi ottaa etäyhteyden tulostimeen. IT-tuki pääsee käsiksi LCD-näyttöön, kuvakkeisiin sekä huoltotilaan.

Veloituksetta ladattavissa oleva Brother Software License Management Tool on paras keino aktivoida hankkimasi laitteet tai palvelut. Lähetä voimassa oleva lisenssitiedosto laitteeseesi, niin saat aktivoitua Remote Panel -palvelun. Tarkemmat ohjeet löytyvät täältä
Kiinnostuitko palvelustamme ja haluat kuulla siitä lisää? Täytä lomake ja Brotherin yhteyshenkilö palaa asiaasi ja auttaa mahdollisissa kysymyksissäsi.

Lue sivustomme käyttöehdot.

Tietojasi käsitellään Brotherin tietosuojakäytännön mukaisesti