Brotherin yritysmalliston laitteisiin on saatavilla Remote Panel -palvelu, jonka ansiosta IT-osastosi tai IT-palveluntarjoaja voi suorittaa vianetsintää etänä. IT-tuki voi ottaa laitteeseesi etäyhteyden ja ratkoa mahdollisia tulostusongelmia paikasta riippumatta.
Remote Panel -palvelun käyttöliittymä toimii reaaliaikaisesti ja interaktiivisesti, mikä mahdollistaa etäyhteyden tulostimeesi. IT-palveluntarjoajasi pääsee käsiksi tulostimeesi, esimerkiksi huoltotilaan, jossa vianetsintä, ongelmien ratkaisu ja asetusten muuttaminen hoituvat yhtä sujuvasti etänä kuin livenä.
Määritä mahdolliset tulostusongelmat nopeasti etäyhteydellä IT-tukeen.
Palvelu helpottaa organisaatiosi arkea.
Tulostimestasi saatava data jaetaan salatun viestintäkanavan välityksellä, mikä takaa tietosi turvallisen käsittelyn.
Palvelu tarjoaa aikaa ja vaivaa säästävän tavan suorittaa huoltoa ja vianetsintää Web Based Management (VPN) -tekniikkaa hyödyntäen.
Mikäli sinulla on kysyttävää laitteesi yhteensopivuudesta Remote Panel -palveluun, voit ottaa yhteyttä lähimpään jälleenmyyjääsi tai Brotherin toimistoon.
Brotherin Remote Panel -palvelu mahdollistaa sujuvan vianetsinnän, mikä voi lyhentää laitteiden viallisuusaikaa. Palvelua voidaan käyttää lisäksi koulutuksiin ja havainnollistamisiin.
Remote Panel -ratkaisua voidaan käyttää lisenssiavaimen aktivoinnin jälkeen seuraavissa laitteissa:
A3-mustesuihkumonitoimilaitteet:
MFC-J5945DW, MFC-J5955DW, MFC-J6945DW, MFC-J6947DW, MFC-J6955DW ja MFC-J6957DW.
Värilasertulostimet ja -monitoimilaitteet:
DCP-L8410CDW, HL-L9430CDN, HL-L9470CDN, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW,
MFC-L9570CDW, MFC-L9570CDWT, MFC-L9630CDN ja MFC-L9670CDN.
Mustavalkolasermonitoimilaitteet:
DCP-L5500DN, DCP-L6600DW, MFC-L5700DN, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWT, MFC-L6900DW ja
MFC-L6900DWT.
Käytön helpottamiseksi suosittelemme erillisen näytön hankkimista etäyhteyden muodostamista varten.
Kyllä. Käyttäjän tulee ensin hyväksyä etäkäyttöpyyntö tulostimensa ohjauspaneelista. Tämän jälkeen laitteen LCD-kosketusnäyttö simuloidaan virtuaalisesti pilvipalvelussa hyödyntämällä salattua SSL-tekniikkaa.
Sen jälkeen kun käyttäjä on hyväksynyt IT-tuen etäkäyttöpyynnön, IT-tuki voi ottaa etäyhteyden tulostimeen. IT-tuki pääsee käsiksi LCD-näyttöön, kuvakkeisiin sekä huoltotilaan.