1. Etusivu Brother
  2. Yritysratkaisut
  3. Remote panel -ratkaisu
Nainen istuu sohvalla läppärinsä kanssa

Reaaliaikainen etäyhteys laitteisiisi

Brotherin yritysmalliston laitteisiin on saatavilla Remote Panel -palvelu, jonka ansiosta IT-osastosi tai IT-palveluntarjoaja voi suorittaa vianetsintää etänä. IT-tuki voi ottaa laitteeseesi etäyhteyden ja ratkoa mahdollisia tulostusongelmia paikasta riippumatta.

Remote Panel -palvelun käyttöliittymä toimii reaaliaikaisesti ja interaktiivisesti, mikä mahdollistaa etäyhteyden tulostimeesi. IT-palveluntarjoajasi pääsee käsiksi tulostimeesi, esimerkiksi huoltotilaan, jossa vianetsintä, ongelmien ratkaisu ja asetusten muuttaminen hoituvat yhtä sujuvasti etänä kuin livenä.

Lataa PDF (englanniksi)

Miten palvelumme voi auttaa sinua?

Clock icon

Tehokkaampaa ajankäyttöä

Määritä mahdolliset tulostusongelmat nopeasti etäyhteydellä IT-tukeen.

Shaking hands Icons

Keskitetty tuki

Palvelu helpottaa organisaatiosi arkea.

Security icon

Turvallinen käyttää

Tulostimestasi saatava data jaetaan salatun viestintäkanavan välityksellä, mikä takaa tietosi turvallisen käsittelyn.

60 päivän ilmainen testijakso - tartu tilaisuuteen ja kokeile ratkaisuamme!

Usein kysytyt kysymykset

Palvelu tarjoaa aikaa ja vaivaa säästävän tavan suorittaa huoltoa ja vianetsintää Web Based Management (VPN) -tekniikkaa hyödyntäen.

Mikäli sinulla on kysyttävää laitteesi yhteensopivuudesta Remote Panel -palveluun, voit ottaa yhteyttä lähimpään jälleenmyyjääsi tai Brotherin toimistoon.

Brotherin Remote Panel -palvelu mahdollistaa sujuvan vianetsinnän, mikä voi lyhentää laitteiden viallisuusaikaa. Palvelua voidaan käyttää lisäksi koulutuksiin ja havainnollistamisiin.

Remote Panel -ratkaisua voidaan käyttää lisenssiavaimen aktivoinnin jälkeen seuraavissa laitteissa:

Värilasertulostimet:
DCP-L8410CDW, HL-L9430CDN, HL-L9470CDNMFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW
MFC-L9570CDWMFC-L9570CDWTMFC-L9630CDN ja MFC-L9670CDN.

LED-tulostimet:
HL-L8230CDW, HL-L8240CDW, MFC-L8340CDW, MFC-L8390CDW

Mustavalkolasertulostimet:
DCP-L5500DN, DCP-L5510DWDCP-L6600DW, HL-L6410DNMFC-L5700DN, MFC-L5710DN, MFC-L5710DW, MFC-L6710DWMFC-L6800DW, MFC-L6800DWT, MFC-L6900DW ja
MFC-L6900DWT, MFC-L6910DN.

A3-mustesuihkutulostimet:
MFC-J5945DWMFC-J5955DWMFC-J6945DWMFC-J6947DWMFC-J6955DWMFC-J6957DWMFC-J6959DW.

Käytön helpottamiseksi suosittelemme erillisen näytön hankkimista etäyhteyden muodostamista varten.

Kyllä. Käyttäjän tulee ensin hyväksyä etäkäyttöpyyntö tulostimensa ohjauspaneelista. Tämän jälkeen laitteen LCD-kosketusnäyttö simuloidaan virtuaalisesti pilvipalvelussa hyödyntämällä salattua SSL-tekniikkaa.

Sen jälkeen kun käyttäjä on hyväksynyt IT-tuen etäkäyttöpyynnön, IT-tuki voi ottaa etäyhteyden tulostimeen. IT-tuki pääsee käsiksi LCD-näyttöön, kuvakkeisiin sekä huoltotilaan.

Veloituksetta ladattavissa oleva BRAdmin Professional 4 -työkalu on helpoin tapa aktivoida hankkimasi laitteet tai palvelut. Lähetä voimassa oleva lisenssitiedosto laitteeseesi, niin saat aktivoitua Remote Panel -palvelun. Tarkemmat ohjeet löytyvät täältä

Täytä Ota yhteyttä asiantuntijaan -lomake

Jos haluat ottaa yhteyttä Brother Finlandin asiantuntijaan, voit täyttää alla olevan lomakkeen. Valitse ehdotetuista aiheista sopivin, niin viestisi tavoittaa oikean asiantuntijan, joka on sinuun pian yhteydessä.

Voit milloin tahansa peruuttaa suostumuksesi. Henkilötietojasi käsitellään tietosuojakäytäntömme ja evästekäytäntömme mukaisesti