1. Etusivu Brother
  2. Tietoa Brotherista
  3. Uutiset ja lehdistötiedotteet
  4. 2020
  5. Brother julkaisi Workplace of the Future -raportin

Brother julkaisi Workplace of the Future -raportin

Toimistolaitteisiin erikoistunut Brother on julkaissut kattavan Workplace of the Future -raportin, jonka tavoitteena on tarjota yritysjohdolle innostavia ideoita tuottavuuden parantamiseen.

Raportissa pohditaan kulttuuria, teknologiaa ja työpaikan murrosta, ja se on ladattavissa täältä. Raportissa käsitellään niin hyvinvointia kuin mullistavia teknologioita ja kampustyylisiä keskittymiä, joiden avulla luodaan kattava kuva työn tulevaisuudesta.

Kukin raportin osa sisältää vinkkejä johdon päätöksenteon tueksi yrityksen toiminnan eri osa-alueilla.

”Yhteiskunta, teknologia ja suunnitteluinnovaatiot eivät enää vaikuta vain työskentelytapoihimme vaan muokkaavat koko työpaikkaa.

Tulevaisuus näyttäytyy kiehtovana ja tarjoaa paljon kaupallisia mahdollisuuksia. Jos mahdollisuuksia ei osaa nähdä, tulevaisuus vain pelottaa. Tämän Brotherin laatiman raportin tarkoituksena onkin auttaa ymmärtämään, missä ja miten työskentelemme tulevaisuudessa.

Raportti tarjoaa selkeästi jaoteltuja ohjeita, joiden avulla edistyksellisten yritysten johto voi tehdä fiksuja investointeja, johtaa kehitystä teknologian avulla, toteuttaa uusia työskentelytapoja ja parantaa tuottavuutta”, toteaa Brother International Europen toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja Isao Noji.

Brotherilla on taustallaan yli 110-vuotinen historia tuotekehityksen saralla. Yritys tuli toimistomarkkinoille vuonna 1961 lanseeraamalla JP1-111-kirjoituskoneen. Sittemmin Brother on auttanut yrityksiä täyttämään asiakkaittensa alati muuttuvia tarpeita olemalla seuraavan sukupolven teknologian edelläkävijä. Vuonna 1985 Brother toi markkinoille AX-10-sähkökirjoituskoneen ja vuonna 1997 innovatiivisen tulostavan, skannaavan, kopioivan ja faksaavan MFC-7000FC-monitoimilaitteen. Yhä tänäkin päivänä Brother kehittää pienikokoisia laitteita, sovelluspohjaista tulostusta, mobiiliratkaisuja ja tarratulostimia.

”Brother on kasvanut toimistomarkkinoiden roolissaan seuraamalla jatkuvasti toimistojen kehitystä ja työntekijöiden työskentelytapoja asiakkaan näkökulmasta. Olemme pystyneet ratkaisemaan ongelmia ja parantamaan tuottavuutta tarjoamalla edelläkävijälaitteita.

Alan disruptio on kuitenkin valtavan nopeaa, minkä vuoksi on osattava ennakoida tulevaa. Tämän raportin tarkoituksena onkin jakaa ja esitellä tulevaisuuteen luotaavia näkemyksiämme yritysjohdolle selkeiden liiketoimintaneuvojen muodossa”, toteaa Mikko Pulkkinen, Nordic Sales Manager (Corporate Business), Country Sales Manager, Brother Finlandilta.

”Raportti voi mullistaa yrityksen kaupallisen toiminnan, mutta lisäksi se on helppoa ja kiinnostavaa luettavaa. Siksi suosittelen sen lataamista jokaiselle johtavassa asemassa työskentelevälle”, Pulkkinen toteaa lopuksi.

Pääset lataamaan raporttisi täältä.

Brother julkaisi Workplace of the Future -raportin