Lisätty ostoskoriin
  1. Etusivu
  2. Tehokkaat yritysratkaisut
  3. Pyydä apua ohjauspaneelistasi
Tulostinkuvake, sähköpostikuvake ja yhteydenottokuvake

Lähetä tulostukseen liittyvä avunpyyntö ohjauspaneelistasi

Voit nyt lähettää teknisen avunpyynnön suoraan laitteesi ohjauspaneelista.
Brotherin Pyydä apua -palvelun on määrä helpottaa IT-järjestelmäylläpitäjien tai palveluntarjoajien suorittamaa vianetsintää. Voit lähettää avunpyynnön painamalla laitteesi ohjauspaneelista Pyydä apua -kuvaketta, jolloin vianmääritysraportti luodaan ja lähetetään automaattisesti sähköpostitse IT-ylläpitäjällesi.

Lataa PDF (englanniksi)

Miten palvelumme voi auttaa sinua?

Clock icon

Tehokkaampaa ajankäyttöä

Määritä tekniset viat helpommin ja nopeammin.

Grey document icon

Huoltoraportti

IT-ylläpitäjäsi voi muodostaa kokonaiskuvan vikatilanteesta jo ennen varsinaisen vianetsinnän aloittamista.

Shaking hands Icons

Keskitetty tuki

Palvelu helpottaa organisaatiosi arkea.

Näin lähetät avunpyynnön helposti

Brother multifunction printer touchscreen with list of services

1. Valitse "Pyydä apua"

Brother multifunction printer touchscreen enter contact email address

2. Syötä tietosi

Touchscreen on Brother multifunction printer with complete message

3. Pyyntö lähetään palveluntarjoajalle

Usein kysytyt kysymykset

Pyydä apua -palvelu säästää järjestelmäylläpitäjien ja palveluntarjoajien aikaa, sillä he saavat palvelusta suoraan tietoja Brother-laitteistasi. Voit lähettää tulostukseen liittyvän teknisen avunpyynnön verkkoon liitetystä Brotherin laitteesta valikkoikkunasta käsin. Tiedot välittyvät automaattisesti järjestelmäylläpitäjien tai palveluntarjoajien sähköpostiin ja he pystyvät reagoimaan pyyntöösi.

Mikäli sinulla on kysyttävää laitteesi yhteensopivuudesta Pyydä apua -palveluun, voit ottaa yhteyttä lähimpään jälleenmyyjääsi tai Brotherin toimistoon.

Kaikille Brotherin tulostimien tai monitoimilaitteiden käyttäjille, joilla ei kuitenkaan ole käytössään MPS-tulostuksenhallintapalvelua. Voit ottaa suoraan yhteyden valitsemaasi palveluntarjoajaasi Brotherin Pyydä apua -palvelusta käsin.

Pyydä apua -palvelua voidaan käyttää lisenssiavaimen aktivoinnin jälkeen seuraavissa laitteissa:

A3-mustesuihkumonitoimilaitteet: MFC-J5945DW, MFC-J6945DW ja MFC-J6947DW

Värilasermonitoimilaitteet: DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW, MFC-L9570CDW ja MFC-L9570CDWT.

Mustavalkolasermonitoimilaitteet: DCP-L5500DN, DCP-L6600DW, MFC-L5700DN, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWT, MFC-L6900DW ja MFC-L6900DWT

Erillisiä laitteita ei vaadita. Sen jälkeen kun laitteeseen on ohjelmoitu valitun jälleenmyyjän tiedot, vianmääritysjärjestelmä on käyttövalmis.

Kyllä. Ylläpitäjille tai palveluntarjoajille sähköpostitse lähetettävät pyynnöt suojataan SSL- tai TLS-tekniikalla.

Pyydä apua -kuvake lisätään laitteen aloitusnäyttöön Palvelut-kuvakkeeseen. Tekninen avunpyyntöviesti pitää sisällään aina laitteeseen liittyvät virheet ja muut vianmääritystä koskevat tiedot, minkä ansiosta laitteen vianetsintä helpottuu.
Veloituksetta ladattavissa oleva Brother Software License Management Tool on paras keino aktivoida hankkimasi laitteet tai palvelut. Lähetä voimassa oleva lisenssitiedosto laitteeseesi, niin saat aktivoitua Pyydä apua -palvelun. Tarkemmat ohjeet löytyvät täältä
Kiinnostuitko palvelustamme ja haluat kuulla siitä lisää? Täytä lomake ja Brotherin yhteyshenkilö palaa asiaasi ja auttaa mahdollisissa kysymyksissäsi.

Lue sivustomme käyttöehdot.

Tietojasi käsitellään Brotherin tietosuojakäytännön mukaisesti.