
Voit nyt lähettää teknisen avunpyynnön suoraan laitteesi ohjauspaneelista.
Brotherin Pyydä apua -palvelun on määrä helpottaa IT-järjestelmäylläpitäjien tai palveluntarjoajien suorittamaa vianetsintää. Voit lähettää avunpyynnön painamalla laitteesi ohjauspaneelista Pyydä apua -kuvaketta, jolloin vianmääritysraportti luodaan ja lähetetään automaattisesti sähköpostitse IT-ylläpitäjällesi.
Määritä tekniset viat helpommin ja nopeammin.
IT-ylläpitäjäsi voi muodostaa kokonaiskuvan vikatilanteesta jo ennen varsinaisen vianetsinnän aloittamista.
Palvelu helpottaa organisaatiosi arkea.
Pyydä apua -palvelu säästää järjestelmäylläpitäjien ja palveluntarjoajien aikaa, sillä he saavat palvelusta suoraan tietoja Brother-laitteistasi. Voit lähettää tulostukseen liittyvän teknisen avunpyynnön verkkoon liitetystä Brotherin laitteesta valikkoikkunasta käsin. Tiedot välittyvät automaattisesti järjestelmäylläpitäjien tai palveluntarjoajien sähköpostiin ja he pystyvät reagoimaan pyyntöösi.
Mikäli sinulla on kysyttävää laitteesi yhteensopivuudesta Pyydä apua -palveluun, voit ottaa yhteyttä lähimpään jälleenmyyjääsi tai Brotherin toimistoon.
Kaikille Brotherin tulostimien tai monitoimilaitteiden käyttäjille, joilla ei kuitenkaan ole käytössään MPS-tulostuksenhallintapalvelua. Voit ottaa suoraan yhteyden valitsemaasi palveluntarjoajaasi Brotherin Pyydä apua -palvelusta käsin.
Pyydä apua (Request Help) -ratkaisua voidaan käyttää lisenssiavaimen aktivoinnin jälkeen seuraavissa laitteissa:
A3-mustesuihkumonitoimilaitteet:
MFC-J5945DW, MFC-J5955DW, MFC-J6945DW, MFC-J6947DW, MFC-J6955DW, MFC-J6957DW.
Värilasertulostimet ja -monitoimilaitteet:
DCP-L8410CDW, HL-L9430CDN, HL-L9470CDN, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW,
MFC-L9570CDW, MFC-L9570CDWT, MFC-L9630CDN, MFC-L9670CDN.
Mustavalkolasermonitoimilaitteet:
DCP-L5500DN, DCP-L6600DW, MFC-L5700DN, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWT,
MFC-L6900DW, MFC-L6900DWT
Kyllä. Ylläpitäjille tai palveluntarjoajille sähköpostitse lähetettävät pyynnöt suojataan SSL- tai TLS-tekniikalla.