1. Etusivu Brother
  2. Yritysratkaisut
  3. Pyydä apua ohjauspaneelistasi
Tulostinkuvake, sähköpostikuvake ja yhteydenottokuvake

Lähetä tulostukseen liittyvä avunpyyntö ohjauspaneelistasi

Voit nyt lähettää teknisen avunpyynnön suoraan laitteesi ohjauspaneelista.
Brotherin Pyydä apua -palvelun on määrä helpottaa IT-järjestelmäylläpitäjien tai palveluntarjoajien suorittamaa vianetsintää. Voit lähettää avunpyynnön painamalla laitteesi ohjauspaneelista Pyydä apua -kuvaketta, jolloin vianmääritysraportti luodaan ja lähetetään automaattisesti sähköpostitse IT-ylläpitäjällesi.

Lataa PDF (englanniksi)

Miten palvelumme voi auttaa sinua?

Clock icon

Tehokkaampaa ajankäyttöä

Määritä tekniset viat helpommin ja nopeammin.

Grey document icon

Huoltoraportti

IT-ylläpitäjäsi voi muodostaa kokonaiskuvan vikatilanteesta jo ennen varsinaisen vianetsinnän aloittamista.

Shaking hands Icons

Keskitetty tuki

Palvelu helpottaa organisaatiosi arkea.

60 päivän ilmainen testijakso - tartu tilaisuuteen ja kokeile ratkaisuamme!

Näin lähetät avunpyynnön helposti

Brother multifunction printer touchscreen with list of services

1. Valitse "Pyydä apua"

Brother multifunction printer touchscreen enter contact email address

2. Syötä tietosi

Touchscreen on Brother multifunction printer with complete message

3. Pyyntö lähetään palveluntarjoajalle

Usein kysytyt kysymykset

Pyydä apua -palvelu säästää järjestelmäylläpitäjien ja palveluntarjoajien aikaa, sillä he saavat palvelusta suoraan tietoja Brother-laitteistasi. Voit lähettää tulostukseen liittyvän teknisen avunpyynnön verkkoon liitetystä Brotherin laitteesta valikkoikkunasta käsin. Tiedot välittyvät automaattisesti järjestelmäylläpitäjien tai palveluntarjoajien sähköpostiin ja he pystyvät reagoimaan pyyntöösi.

Mikäli sinulla on kysyttävää laitteesi yhteensopivuudesta Pyydä apua -palveluun, voit ottaa yhteyttä lähimpään jälleenmyyjääsi tai Brotherin toimistoon.

Kaikille Brotherin tulostimien tai monitoimilaitteiden käyttäjille, joilla ei kuitenkaan ole käytössään MPS-tulostuksenhallintapalvelua. Voit ottaa suoraan yhteyden valitsemaasi palveluntarjoajaasi Brotherin Pyydä apua -palvelusta käsin.

Pyydä apua (Request Help) -ratkaisua voidaan käyttää lisenssiavaimen aktivoinnin jälkeen seuraavissa laitteissa:

Mustavalkolasertulostimet:
DCP-L5500DN, DCP-L5510DWDCP-L6600DW, HL-L6410DNMFC-L5700DN,
MFC-L5710DNMFC-L5710DW, MFC-L6710DWMFC-L6800DWMFC-L6800DWT
MFC-L6900DWMFC-L6900DWT, MFC-L6910CN.

Värilasertulostimet:
DCP-L8410CDW, HL-L9430CDN, HL-L9470CDNMFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW,
MFC-L9570CDWMFC-L9570CDWTMFC-L9630CDNMFC-L9670CDN.

LED-tulostimet:
HL-L8230CDW, HL-L8240CDW, MFC-L8340CDW, MFC-L8390CDW

A3-mustesuihkutulostimet:
MFC-J5945DWMFC-J5955DWMFC-J6945DWMFC-J6947DWMFC-J6955DW
MFC-J6957DWMFC-J6959DW.

Erillisiä laitteita ei vaadita. Sen jälkeen kun laitteeseen on ohjelmoitu valitun jälleenmyyjän tiedot, vianmääritysjärjestelmä on käyttövalmis.

Kyllä. Ylläpitäjille tai palveluntarjoajille sähköpostitse lähetettävät pyynnöt suojataan SSL- tai TLS-tekniikalla.

Pyydä apua -kuvake lisätään laitteen aloitusnäyttöön Palvelut-kuvakkeeseen. Tekninen avunpyyntöviesti pitää sisällään aina laitteeseen liittyvät virheet ja muut vianmääritystä koskevat tiedot, minkä ansiosta laitteen vianetsintä helpottuu.
Veloituksetta ladattavissa oleva BRAdmin Professional 4 -työkalu on helpoin tapa aktivoida hankkimasi laitteet tai palvelut. Lähetä voimassa oleva lisenssitiedosto laitteeseesi, niin saat aktivoitua Pyydä apua -palvelun. Tarkemmat ohjeet löytyvät täältä

Täytä Ota yhteyttä asiantuntijaan -lomake

Jos haluat ottaa yhteyttä Brother Finlandin asiantuntijaan, voit täyttää alla olevan lomakkeen. Valitse ehdotetuista aiheista sopivin, niin viestisi tavoittaa oikean asiantuntijan, joka on sinuun pian yhteydessä.

Voit milloin tahansa peruuttaa suostumuksesi. Henkilötietojasi käsitellään tietosuojakäytäntömme ja evästekäytäntömme mukaisesti