Me Brotherilla ymmärrämme, että vähittäiskaupan asiakaspalvelu asettaa moninaisia haasteita tulostamiselle.
Asiakaspalvelupisteiden tulee palvella sujuvasti paitsi asiakkaiden myös henkilökunnan tarpeita. Monipuolisten tulostus- ja skannausratkaisujen avulla kaikki hoituu sujuvasti: asiakkaiden verkkotilausten noudot, asiakaspalautukset ja itse asiakaspalvelu myymälöissä.
Brotherin vähittäiskauppaan keskittynyt tiimi ymmärtää, kuinka teknologiaa voidaan hyödyntää asiakaspalvelun parantamisessa. Teemme kumppaneidemme kanssa yhteistyötä luodaksemme korkealaatuisia tulostus- ja skannausratkaisuja, jotka sopivat jälleenmyynnin erityistarpeisiin.
Räätälöidyt tulostus- ja skannausratkaisut vastaavat moniin tarpeisiin. Brotherin ratkaisut voidaan kustomoida vastaamaan juuri teidän vaatimuksianne.
Integroitavissa saumattomasti olemassa oleviin järjestelmiin. Asiakastietojen haku ja verkossa tehtyjen tilausten noutojen järjestäminen onnistuu vaivatta.
Asiakastietojen tallentaminen on turvallista ja sujuvaa.
Luo korkealaatuisia, brändättyjä nimikylttejä. Säästä aikaa ja rahaa tekemällä kestävät nimikyltit henkilöstölle ja vierailijoille. Nimikylttitarrojen tulostaminen tarpeen mukaan on helppoa ja vaivatonta. Nimikyltit ovat ammattimaisen näköisiä ja kestäviä laminoidun tarran ansiosta.