Etsi lähin Brother-jälleenmyyjä Täältä löydät lähimmän Brother-jälleenmyyjäsi, jolta voit ostaa laitteita, tarvikkeita ja lisätarvikkeita - tai saada apua juuri sinulle oikean tulostusratkaisun löytämisessä Etsi lähin jälleenmyyjä
Tarvikkeet ja lisävarusteet Tarvikevalikoimastamme löydät mustekasetit, laserkasetit sekä paperia tulostimeesi. Lue lisää!
Managed Print Services (MPS) Hallinnoi ja optimoi tulostinkantasi ja hanki laitteet MPS-sopimuksella. Lue lisää!
Virheilmoitukset (7) Kuinka kuitataan virheilmoitus Paperi juuttui ("PAPER JAM")? Kuinka poistetaan näytöltä ilmoitus "Odottaa uudelleenvalintaa"? Miksi näytöllä on ilmoitus VAIHDA RUMPU PIAN ("CHANGE DRUM SOON")? Mitä tarkoittaa näyttöön tuleva ilmoitus LAITEHÄIRIÖ XX ("MACHINE ERROR XX")? Näyttöön tulee ilmoitus "AVAA KANSI". Miten se kuitataan? Näytössä on edelleen ilmoitus "Vaihda väri" vaikka juuri vaihdoin värikasetin. Skannattaessa dokumenttia kopiointia tai faksilähetystä varten näyttöön tulee MUISTI TÄYNNÄ. Mitä tehdä?
Faksi (5) En pysty lähettämään faksia, mitä tehdä? Käytössä on VoIP-linja (Voice Over Internet Protocol) ja faksien lähetys ja/tai vastaanotto ei toimi. Mitä tehdä? Miksi lähettämiini faksiviesteihin ilmestyy aina musta pystyraita? Miten voin varmistua siitä että faxviesti on mennyt oikein perille? Vastaanotettaessa yksisivuista faxviestiä Brother tulostaa sen kahdelle sivulle tai tulostaa viestin ja sen jälkeen tyhjän sivun.Mitä tehdä?