Kiitos, kun ostit Brother-laitteen. Teemme parhaamme, että olet tyytyväinen uuteen Brother-laitteeseesi. Tutustu takuupakettisi käyttöehtoihin.
Yleiset käyttöehdot - Premium Onsite SWAP -takuupaketti (SPS)
Pidentää Brother-laitteiden vakiotakuun kolmeen (3), neljään (4) tai viiteen (5) vuoteen ostetusta takuupaketista riippuen.
Brother vastaa huoltopyyntöihin kahdeksan (8) tunnin sisällä (arkisin Brother Finlandin aukioloaikoina).
Korvaava laite toimitetaan asiakkaalle neljän (4) työpäivän kuluessa siitä, kun Brother on ollut yhteydessä asiakkaaseen, mikäli ongelma ei ratkea puhelimitse.
Vaihdettava laite voi olla myös korjattu vaihtolaite tai muu vastaava malli.
Valtuutettu Brother-huoltokumppani tai ulkopuolinen palveluntarjoaja suorittaa laitevaihdon asiakkaan tiloissa.
Sisältää huoltoon liittyvät matka- ja työvoimakustannukset.
Laitekonfiguroinnit sisältyvät takuupakettiin.
Ei sisällä normaaliin huoltoon kuuluvia osia, kuten paperinsyöttörullaa ja tulostuspäätä.
Ei sisällä lisävarusteita.
Takuupaketti ja uusi Brother-laite tulee rekisteröidä 60 päivän sisällä ostopäivästä Brother Online -sivuilla.
Kaikki ehdot koskevat yhtä tarralaitetta yhdessä paikassa.
Jos palveluun kuuluvan Brother-laitteen sijainti muuttuu, tulee asiakkaan päivittää tiedot Brother Online -sivuilla. Mikäli käytetty laite takuupaketteineen myydään eteenpäin, tulee edellisen omistajan huolehtia rekisteröintimuutoksesta 10 päivän sisällä ostopäivästä. Brother ei ole velvollinen tarjoamaan tukipalvelua, mikäli asiakas ei ole rekisteröinyt laitettaan näiden käyttöehtojen mukaisesti.
Brother-laitteen takuukoodin voi käyttää vain kerran.
Brotherin pidennetty takuu käynnistyy vakiotakuun ensimmäisestä päivästä, eikä siinä voi olla takuuttomia päiviä välissä.
Pidennetyn takuuajan ja huoltopaketin voimassaolo edellyttää, että laitteesta on huolehdittu asianmukaisesti ja käytetty käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti.
Ostetun laitteen mukana toimitettu Brother-ohjelmisto sisältyy takuupakettiin.
Asiakas sitoutuu toimimaan Brother-tuen etänä antamien ohjeiden mukaisesti. Ongelmien ratkaisu saattaa edellyttää laitteen uudelleenkäynnistämistä, testiajoa tai -ohjelman käynnistämistä, tai tarvittavan tiedon toimittamista. Tai suorittamaan korjaavia rutiinitoimenpiteitä Brotherin pyynnöstä.
Asiakas ostaa palvelun etukäteen laiteoston yhteydessä. Palautamme koko summan, mikäli palvelu perutaan 30 päivän sisällä ostopäivästä.
Takuupaketti on voimassa laitteen sopimuskauden ajan, mutta ei laitteen käyttöikää pidempään.
Brotherin takuupaketit ovat saatavana vain Pohjoismaissa.
Premium Onsite SWAP -takuupaketti (SPS) ei kata vahinkoja tai vikoja, jotka jokin seuraavista on aiheuttanut:
Virheet tai toimintahäiriöt muissa kuin takuupaketteihin liitetyissä Brother-ohjelmistoissa tai laitteissa.
Laitteen epäasianmukainen tai virheellinen käyttö, huolimaton käsittely, sopimaton sijoitus tai käyttöympäristö, tai laitteen käyttäminen käyttöohjeiden tai tukimateriaalien vastaisesti.
Brother ei vastaa muutoksista, virheellisistä ylläpitotoimenpiteistä tai kalibroinneista, jotka eivät ole Brotherin suorittamia tai valtuuttamia.
Väärinkäyttö, laiminlyönti, onnettomuus, tulipalo, vesivahinko, ongelmat sähkönjakelussa (ukkonen/salama), muiden kuin Brotherin toimittamien tai valtuuttamien toimitusten kuljetusvauriot, tai muut syyt joihin Brother ei ole voinut vaikuttaa; tai ohjelmat (haittaohjelmat kuten virukset, madot, jne) joita Brother ei ole asentanut.
Yhteensopimattomien tarrojen tai lisävarusteiden käyttö.
Näitä takuuehtoja koskeviin erimielisyyksiin sovelletaan sen maan lakia, josta palvelu on ostettu.