1. Etusivu Brother
  2. Tuki
  3. Brother laitteiden takuu
  4. Premium Onsite SWAP (TD/RJ/PJ/TJ) -käyttöehdot
Brotherin Premium Onsite SWAP -takuu (TD/RJ/PJ/TJ)

Premium Onsite SWAP | TD/RJ/PJ/TJ

Premium Onsite SWAP (TD/RJ/PJ/TJ)
-takuupakettien käyttöehdot


Kiitos, kun ostit Brother-laitteen. Teemme parhaamme, että olet tyytyväinen uuteen Brother-laitteeseesi. Tutustu takuupakettisi käyttöehtoihin.

Yleiset käyttöehdot - Premium Onsite SWAP -takuupaketti (SPS)


  • Pidentää Brother-laitteiden vakiotakuun kolmeen (3), neljään (4) tai viiteen (5) vuoteen ostetusta takuupaketista riippuen. 
  • Brother vastaa huoltopyyntöihin kahdeksan (8) tunnin sisällä (arkisin Brother Finlandin aukioloaikoina).
  • Korvaava laite toimitetaan asiakkaalle neljän (4) työpäivän kuluessa siitä, kun Brother on ollut yhteydessä asiakkaaseen, mikäli ongelma ei ratkea puhelimitse.  
  • Vaihdettava laite voi olla myös korjattu vaihtolaite tai muu vastaava malli.
  • Valtuutettu Brother-huoltokumppani tai ulkopuolinen palveluntarjoaja suorittaa laitevaihdon asiakkaan tiloissa.  
  • Sisältää huoltoon liittyvät matka- ja työvoimakustannukset.
  • Laitekonfiguroinnit sisältyvät takuupakettiin.
  • Ei sisällä normaaliin huoltoon kuuluvia osia, kuten paperinsyöttörullaa ja tulostuspäätä. 
  • Ei sisällä lisävarusteita.
  • Takuupaketti ja uusi Brother-laite tulee rekisteröidä 60 päivän sisällä ostopäivästä Brother Online -sivuilla.
  • Kaikki ehdot koskevat yhtä tarralaitetta yhdessä paikassa.
  • Jos palveluun kuuluvan Brother-laitteen sijainti muuttuu, tulee asiakkaan päivittää tiedot Brother Online -sivuilla. Mikäli käytetty laite takuupaketteineen myydään eteenpäin, tulee edellisen omistajan huolehtia rekisteröintimuutoksesta 10 päivän sisällä ostopäivästä. Brother ei ole velvollinen tarjoamaan tukipalvelua, mikäli asiakas ei ole rekisteröinyt laitettaan näiden käyttöehtojen mukaisesti.
  • Brother-laitteen takuukoodin voi käyttää vain kerran.   
  • Brotherin pidennetty takuu käynnistyy vakiotakuun ensimmäisestä päivästä, eikä siinä voi olla takuuttomia päiviä välissä.
  • Pidennetyn takuuajan ja huoltopaketin voimassaolo edellyttää, että laitteesta on huolehdittu asianmukaisesti ja käytetty käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti.
  • Ostetun laitteen mukana toimitettu Brother-ohjelmisto sisältyy takuupakettiin.
  • Asiakas sitoutuu toimimaan Brother-tuen etänä antamien ohjeiden mukaisesti. Ongelmien ratkaisu saattaa edellyttää laitteen uudelleenkäynnistämistä, testiajoa tai -ohjelman käynnistämistä, tai tarvittavan tiedon toimittamista. Tai suorittamaan korjaavia rutiinitoimenpiteitä Brotherin pyynnöstä.   
  • Asiakas ostaa palvelun etukäteen laiteoston yhteydessä. Palautamme koko summan, mikäli palvelu perutaan 30 päivän sisällä ostopäivästä.
  • Takuupaketti on voimassa laitteen sopimuskauden ajan, mutta ei laitteen käyttöikää pidempään.
  • Brotherin takuupaketit ovat saatavana vain Pohjoismaissa. 


Premium Onsite SWAP -takuupaketti (SPS) ei kata vahinkoja tai vikoja, jotka jokin seuraavista on aiheuttanut:

  • Virheet tai toimintahäiriöt muissa kuin takuupaketteihin liitetyissä Brother-ohjelmistoissa tai laitteissa. 
  • Laitteen epäasianmukainen tai virheellinen käyttö, huolimaton käsittely, sopimaton sijoitus tai käyttöympäristö, tai laitteen käyttäminen käyttöohjeiden tai tukimateriaalien vastaisesti.
  • Brother ei vastaa muutoksista, virheellisistä ylläpitotoimenpiteistä tai kalibroinneista, jotka eivät ole Brotherin suorittamia tai valtuuttamia.
  • Väärinkäyttö, laiminlyönti, onnettomuus, tulipalo, vesivahinko, ongelmat sähkönjakelussa (ukkonen/salama), muiden kuin Brotherin toimittamien tai valtuuttamien toimitusten kuljetusvauriot, tai muut syyt joihin Brother ei ole voinut vaikuttaa; tai ohjelmat (haittaohjelmat kuten virukset, madot, jne) joita Brother ei ole asentanut.
  • Yhteensopimattomien tarrojen tai lisävarusteiden käyttö.
  • Näitä takuuehtoja koskeviin erimielisyyksiin sovelletaan sen maan lakia, josta palvelu on ostettu.