Lisätty ostoskoriin
  1. Etusivu Brother
  2. Tuki

Jos olet päivittänyt Windows 11:een ja tarvitset luettelon tuetuista malleista sekä latauslinkkejä tietokoneen ohjaimiin ja ohjelmistoihin, tarkista uusimmat tiedot.

Näytä tiedot

Jos et voi tulostaa USB-kaapelilla Windows 11 -päivityksen jälkeen, kokeile vaihtoehtoista yhteystapaa, kuten WiFi-yhteyttä tai verkkokaapelia. Jos haluat ohjeita Brother-laitteen määrittämisestä langattomaan tai kiinteään verkkoon, valitse Näytä ratkaisu, etsi mallia ja käy tuotteen usein kysyttyjen kysymysten osiossa.

Näytä ratkaisut

At Your Side

Etsitkö tukea Brother-laitteellesi? Oletko rekisteröimässä uutta Brother-laitettasi tai lataamassa uusinta laiteohjelmistoa?

Mikäli laitettasi ei löytynyt, support.brother.com-sivustolta löydät lisää tuotteita.

Tiedän laitteeni mallin

Tutustu laitteellesi saatavaan tukeen

Tarvitsen apua laitemallini löytämiseen

Autamme sinua laitteesi löytämisessä

Laitteesi mallinumero ei ole tiedossa?