Lisätty ostoskoriin
Brother on sitoutunut hyvään asiakaspalveluun sekä asiakastukeen, ja tämä pätee myös epävarmoina aikoina. Koronavirustilanteen (COVID-19) vuoksi asiakaspalvelumme voi olla ruuhkautunut. Sähköposteihin ja puhelimeen vastaamisessa sekä chatpalvelussa voi olla tästä johtuen viivettä. Pyrimme vastaamaan tukipyyntöihin mahdollisimman nopeasti. Suosittelemme online-tukipalveluiden käyttämistä, kuten FAQ-kysymyksiin (usein kysytyt kysymykset) tutustumista ja muun ladattavan materiaalin hyödyntämistä. Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, voit edelleen käyttää chatpalvelua lähettää meille sähköpostia. Pahoittelemme mahdollista häiriötä. Kiitos kärsivällisyydestäsi.
  1. Etusivu
  2. Tuki

Jos asensit kesäkuisen Windows 10 -päivityksen (KB4557957 / KB4560960) saattaa olla, että et enää pysty tulostamaan PC-tietokoneestasi. Jos tulostus ei toimi, tutustu FAQ-kysymyksiimme ratkaistaksesi ongelman.

At Your Side

Etsitkö tukea Brother-laitteellesi? Oletko rekisteröimässä uutta Brother-laitettasi tai lataamassa uusinta laiteohjelmistoa?

Mikäli laitettasi ei löytynyt, support.brother.com-sivustolta löydät lisää tuotteita.

Tiedän laitteeni mallin

Tutustu laitteellesi saatavaan tukeen

Tarvitsen apua laitemallini löytämiseen

Autamme sinua laitteesi löytämisessä

Laitteesi mallinumero ei ole tiedossa?