Takuutietoa

Kaikki Brother tuotteet ovat läpikäyneet vaativat testaukset ja ne on suunniteltu
kestämään. Silti ymmärrämme, että joskus jokin saattaa mennä pieleen.
Mielenrauhaa tuo se tosiasia, että kaikilla laitteillamme on vakiona kahden vuoden takuu.

Monilla laitteillamme on myös ilmainen laajennettu takuu, kun rekisteröit
tuotteesi Brother Online palvelussa 60 päivän sisällä ostopäivästä.

 

Rekisteröi laitteesi tänään

Laajennettu takuu

Brother pyrkiii "at your side" mottonsa mukaisesti tarjoamaan parasta mahdollista asiakastukea. Tuemme tätä tarjoamalla monille laitteillemme laajennetun takuun. Laajennettu takuu on jaettu kolmeen laiteluokkaan. Yksi henkilökohtaiseen käyttöön suunnatuille laitteille, toinen ammattikäyttöön tarkoitetuille laittelle ja kolmas P-touch-, QL- ja TD-laitteille.

Laajennettu takuu edellyttää, että tuote rekisteröidään 60 päivän sisällä ostopäivästä. 
Tarjoamme laitteille myös ilmaisen puhelintuen laitteiden koko elinkaaren ajan. 



3 vuoden takuu. SWAP-laitevaihtotakuu 1. vuoden ajan

Laitteella on ensimmäisen vuoden ajan laitevaihtotakuu. Sen jälkeen laite tulee lähettää korjattavaksi joko Brotherille tai johonkin valtuutetuista Brother huoltoliikkeistä.  



3 vuoden SWAP-laitevaihtotakuu

Laitteella on SWAP-laitevaihtotakuu koko takuuajan.



3 vuoden takuu

Laite tulee lähettää korjattavaksi joko Brotherille tai johonkin valtuutetuista Brother huoltoliikkeistä.


SWAP-laitevaihtotakuu

Usko tai älä - mutta jopa Brother laitteessa saattaa olla toimintahäiriö. Ymmärrämme, että jos tarvitset tulostintasi päivittäin, voi olla erittäin hankalaa selvitä työtehtävistä ilman tulostinta. Tämän vuoksi tarjoamme monille laitteillemme ilmaisen  SWAP-laitevaihtotakuun. Lyhyesti tämä tarkoittaa sitä, että vaihdamme rikkoutuneen laitteesi. Saat tilalle samanlaisen tai vastaavan laitteen 2-4 työpäivässä!

- Lyhyesti:

SWAP-laitevaihtotakuu tarjoaa sinulle veloituksetta seuraavat edut:

  • Puhelintuen laitteen käyttöön liittyvien ongelmien ja kysymysten ratkaisemiseksi.

  • Laitteen vaihtamisen, mikäli ongelma ei ratkea puhelimitse. 

  • Edellyttäen, että laitetta on käytetty käyttöohjeen mukaisesti ja että laitteessa on käytetty alkuperäisiä Brother tarvikkeita. 

Soita ongelmatilanteessa Brother tukeen ja kerro meille laitteestasi seuraavat tiedot:

  • Ilmoita laitteesi malli, sarjanumero ja kuvaile ongelma.

  • Selvitä huoltoteknikon kanssa onko kyse virheestä, jonka pystyt itse korjaamaan (käyttövirhe tai loppuneet tulostustarvikkeet) vai onko kyse valmistusvirheestä, joka korjataan SWAP-laitevaihtotakuuna.

SWAP-laitevaihtotakuuseen eivät sisälly:

  • Tietokoneen asennus / vianetsintä.

  • Laitteen Verkkoliitännätasennus.

  • Tuotteen ylläpito, tulostustarvikkeiden vaihtaminen, normaalista käytöstä johtuva osien kuluminen ja viallinen toiminta.

  • Tietojen tallennus uuteen koneeseen, kuten esimerkiksi faksinumeroiden tallentaminen.

 


  • Saat palvelua nopeammin, kun rekisteröit

    Tuotteesi rekisteröinti tarjoaa useita etuja. Se varmistaa, että ongelman ilmetessä pystymme käsittelemään kyselysi nopeammin, ja joissakin tilanteissa voit sen avulla hyödyntää pidennettyä takuuta.


  • Brother tuki

    Ota yhteyttä tukeen,
    klikkaa alla olevaa
    painiketta.


    ota yhteyttä