Brother logo
  1. Etusivu
  2. Huolto- ja tukipalvelut
  3. Brother laitteiden takuu
Brother warranty information

Takuutiedot

Kaikilla tuotteillamme on vakiona kahden vuoden takuu 

Rekisteröi laitteesi Brother Online -palvelussa 60 päivän sisällä ostopäivästä. Saat laajennetun takuun ja laajempaa tuotetukea.

 

Extended warranties

Laajennettu takuu

Brother pyrkiii At your side -mottonsa mukaisesti tarjoamaan parasta mahdollista asiakastukea. Tuemme tätä tarjoamalla monille laitteillemme laajennetun takuun. Laajennettu takuu on jaettu kolmeen laiteluokkaan. Yksi henkilökohtaiseen käyttöön suunnatuille laitteille, toinen ammattikäyttöön tarkoitetuille laitteille sekä RJ-, TD- ja PJ-laitteille sekä kolmas P-touch- ja QL-laitteille.

Laajennettu takuu edellyttää, että tuote rekisteröidään 60 päivän sisällä ostopäivästä ja että laite on ostettu Suomesta.
Laajennetun takuun voimassaolo edellyttää, että laitetta käytetään käyttöohjeen mukaisesti eikä siinä käytetä muiden kuin Brotherin valmistamia alkuperäisiä, ei-täytettyjä tarvikkeita.

Tarjoamme laitteille myös ilmaisen puhelintuen laitteiden koko elinkaaren ajan.  


Niin kuin kaikkiin laitteisiin, myös Brother-laitteeseen voi tulla toimintahäiriö. Ymmärrämme, että jos tarvitset tulostintasi päivittäin, voi olla erittäin hankalaa selvitä työtehtävistä ilman tulostinta. Tämän vuoksi tarjoamme monille laitteillemme ilmaisen SWAP-laitevaihtotakuun. Lyhyesti tämä tarkoittaa sitä, että vaihdamme rikkoutuneen laitteesi. Saat tilalle samanlaisen tai vastaavan laitteen 2-4 työpäivässä!

SWAP-laitevaihtotakuu tarjoaa sinulle veloituksetta seuraavat edut: 
  • Puhelintuen laitteen käyttöön liittyvien ongelmien ja kysymysten ratkaisemiseksi. 
  • Laitteen vaihtamisen, mikäli ongelma ei ratkea puhelimitse. 
  • Edellyttäen, että laitetta on käytetty käyttöohjeen mukaisesti ja että laitteessa on käytetty alkuperäisiä Brotherin tarvikkeita. 

Soita ongelmatilanteessa Brother-tukeen ja kerro meille laitteestasi seuraavat tiedot:

  • Ilmoita laitteesi malli, sarjanumero ja kuvaile ongelma. 
  • Selvitä huoltoteknikon kanssa, onko kyse virheestä, jonka pystyt itse korjaamaan (käyttövirhe tai loppuneet tulostustarvikkeet) vai onko kyse valmistusvirheestä, joka korjataan SWAP-laitevaihtotakuuna. 

SWAP-laitevaihtotakuuseen eivät sisälly:  

  • Tietokoneen asennus / vianetsintä. 
  • Laitteen verkkoasennus. 
  • Tuotteen ylläpito, tulostustarvikkeiden vaihtaminen, normaalista käytöstä johtuva osien kuluminen ja viallinen toiminta. 
  • Tietojen tallennus uuteen koneeseen, kuten esimerkiksi faksinumeroiden tallentaminen.
Laitteella on ensimmäisen vuoden ajan laitevaihtotakuu. Sen jälkeen laite tulee lähettää korjattavaksi joko Brotherille tai johonkin valtuutetuista Brother-huoltoliikkeistä.

Laitteella on SWAP-laitevaihtotakuu koko takuuajan.

Laite tulee lähettää korjattavaksi joko Brotherille tai johonkin valtuutetuista Brother-huoltoliikkeistä.